2012. február 24., péntek

...felhős rózsaszínek! Jajj dehogyis! Rózsaszín felhők :)


Azt kérte, hogy szálljak hozzá a rózsaszín felhők közé. Bár ott voltam, mellette lebegtem, mégis hívott, és én örömmel tettem eleget a kérésének. A karjaiba engedtem magam, és hagytam, hogy a rózsaszín felhők között, együtt lebegjünk.

Azt mondják, többen tapasztalatra hivatkozva, hogy ez is elmúlik...eltűnnek majd a rózsaszín felhők. De kit érdekel ez a tény, akkor, amikor mindez még tart, amikor szállhatsz, és minden csodaszép rózsaszín. Majd, ha nem lesznek elér arra gondolni, hogy ezt neked már előre megmondták. Különben is, az élet úgy érdekes, ha nem mondják előre, hogy mi lesz. Ha te esel bele a gödrökbe, és megpróbálsz kimászni. Fájdalmasabb is, de nem mondhatod, hogy nem tudod milyen, mert nem próbáltad. Szóval nem érdekel, hogy azt mondják eloszlanak a rózsaszín felhőim. Ők ezt mondják, ők ezt tapasztalták. De mi van, ha én nem ezt fogom tapasztalni??? Honnan tudnák, hogy milyenek az én rózsaszín felhőim, hogy mekkorák, milyenek, és mennyien vannak?! Nem tudják!:) Így abban sem lehetnek biztosak, hogy ezek eltűnnek...
Most vannak...és imádom őket!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése