2011. február 8., kedd

Minden kezdet nehéz...


„Lehet, hogy most kezdődik minden, lehet, hogy most kezdődik el…“ Igen, ez a blog valóban most kezdődik el. Mert úgy érzem szükségem van rá, mert úgy érzem, hogy ha kiírom magamból ami bennem van, akkor könnyebb lesz, és világosabban fogok látni, mert úgy gondolom ezáltal csak fejlődhetek, mert megoszthatom másokkal a kis rezzenéseimet. És mert az írás az egyetlen módja annak, hogy a pillanatnyi érzések, gondolatok forgatagát megörökítsem. Hogy miért kell ezt blogba írni….miért nem elég, ha bepötyögöm magamnak, és lementem egy word dokumentumba?? Töprengtem néhány éjszaka. De igazi választ nem tudok...dehogyis nem tudok...csak nem merem megfogalmazni...mert nem egy ok, sok kis ok csoportosulása, sok érv miatt döntöttem így. Többek között, mert kell egy rendszer, kell egy gyűjtőpont, és mert a kis tudatalattimnak jó, ha meg van annak az esélye, hogy valaki elolvashatja. Talán akad olyan, aki ha elolvassa, gondolatot ébreszt benne, újabb gondolat kezdőlökését adja, netán okul, vagy legalább egy mosolyt csal az arcára, és akkor már megérte kétszeresen is.
            Hogy sikerül-e rendszeresen megosztani a gondolataimat, majd kiderül. De igyekszem, elsősorban magamért.
 Bármilyen véleményt szívesen olvasok, mert bizonyíték arra, hogy nem döntöttem rosszul, amikor belekezdtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése