2011. május 21., szombat

Összerakhatatlan puzzle?!


            Adottak a puzzle darabok, megvan az összes, és mégsem tudom összerakni. Vajon mi hiányzik? Logika? Megértés hiány? Fene tudja…dee…eltűnt a ragasztó. Hogy az minek kéne? Mert ha sikerül is összeraknom a puzzlet, akkor abban a pillanatban egyben van, de egy véletlen mozdulat, és máris ismét darabokra hullik. Így örökké puzzle marad. Hát ezért kéne az a ragasztó. Ami már biztosan a helyén van, azt tudjam összeragasztani, ne legyen meg annak a veszélye, hogy széthullik. Így talán lenne esélyem végre egyben látni a képet, amit rakosgatok.
            Hogy ha összeragasztom, akkor elveszíti a puzzle a lényegét? Valóban. Csakhogy azt, hogy új, ismeretlen, és kíváncsi vagyok, hogy hogyan rakhatnám ki, és mit rejtenek az apró darabok, na azt az érzést, csak egyetlen egyszer nyújtja. De az valami egészen különleges. Azért az élményt rakosgatom, hogy érezhessem, alkothatok valamit, én…önerőből. És a végén mindebből egy kép tárul elém, az áhított jelenet, amiért oly kíváncsian dolgoztam sokáig a puzzle darabokkal. Amire olyan sok időt szántam. Hát hogyan lennék képes, hogy hagyjam, történjen vele bármi is, ami összerombolhatja?! Még úgy sem, hogy tudom a jelenetet, ha láttam, amit akartam.
             Újra kirakni az már nem ugyanaz lenne, rontaná az első, különleges kirakózás emlékét. Azt meg nem hagyhatom. Úgyhogy meg kell keresnem azt a ragasztót…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése